Po emocjonujących zmaganiach w Hongkongu uczestnicy przeniosą się na „wyspę tysiąca świątyń”, czyli tajemnicze, mistyczne Bali. Na nietypowych gości z Polski czekać będzie niespodzianka – powita ich sama rodzina królewska, a na ich cześć odprawiona zostanie ceremonia wypędzenia złych duchów. To jednak nie wszystko. Gra toczy się dalej, dlatego ten, któremu uda się zyskać specjalne względy księcia, otrzyma wyjątkową nagrodę.
Po ceremonii przyjdzie czas na trzy wymagające konkurencje. Pierwsza z nich pozwoli uczestnikom lepiej poznać miasteczko Sanur… choć będą mieli na to niewiele czasu. Podzieleni na grupy rozpoczną bieg, którego celem będzie odnalezienie charakterystycznych lokalizacji ze zdjęć. Dodatkowo jedna osoba – skarbnik – będzie musiała zabawić się w hazardzistę i obstawić przy pomocy pieniędzy znajdujących się w puli, która z grup ma większe szanse wykonać zadanie.
Druga konkurencja stanowić będzie wielką niewiadomą. Kinga zaprowadzi uczestników do kina, a następnie… pozostawi ich samych sobie. Jedyną wskazówką, jaką im zostawi, będzie krótki komunikat: macie tam wejść i zarobić pieniądze. Czy uczestnikom uda się odgadnąć, jakie są zasady gry? A może Agent skutecznie im to uniemożliwi?
Zaufanie i umiejętności aktorskie będą motywami przewodnimi ostatniej konkurencji: głuchego telefonu. Uczestnicy, rozstawieni w rzędzie wzdłuż klifu, będą musieli zapamiętywać i przekazywać dalej słowa. Aby jednak Agent nie miał zbyt łatwego zadania, Kinga poprosi o wytypowanie jednej najbardziej zaufanej osoby i przekaże jej narzędzia do podsłuchu.
Tak jak co tydzień, test wiedzy o Agencie rozstrzygnie, kto opuści program.