W JCD Cars&Care zaczniemy od problemu z Astonem Martinem DB9 należącym do Patryka Mikiciuka. Patryk przyjechał na poprawę podsufitki, ale niestety pojawił się wyciek z maglownicy i samochód nie mógł ruszyć w dalszą drogę. Okaże się, że źródłem problemów był malutki, gumowy element za 50 groszy. Niestety, dostanie się do maglownicy zajmie chłopakom cały dzień pracy. Oprócz tego na przykładzie plastikowych zderzaków do Toyoty pokażemy, jak działa specjalne urządzenie, które usuwa elektrostatyczne przyciąganie brudów do elementów.
W M&M Cars chłopaki zajmą się BMW serii 5, które cierpi na brak mocy. Pokażemy, jak wyglada diagnostyka, sprawdzanie wtryskiwaczy oraz pomiar kompresji. Niestety, koniec końców okaże się, że silnik jest martwy i nadaje się do generalnego remontu.
W EKG Krzysiek zajmie się Bentleyem Continentalem z silnikiem W12, który cierpi na brak mocy i sporadycznie gaśnie w trakcie jazdy. Komputer wyświetla litanię błędów. Krzysiek wyciągnie wszystkie 12 świec i cewek. Część z nich jest uszkodzona - ewidentnie po myciu ciśnieniowym silnika. Niestety okaże się, że po sprawdzeniu kompresji i zajrzeniu kamerką do cylindrów, silnik nadaje się do remontu generalnego. Później Kuba podjeżdża z szybkim tematem w Audi S4 cabrio. W aucie świeci się kontrolka poduszek powietrznych. Krzysiek zna te auta na pamięć, więc rozwiąże problem, doginając piny na wtyczce od airbaga. Całość zajmie raptem kilkanaście minut.