Odwiedzimy warsztat EKG, w którym Krzysiek będzie się zajmował sześcioletnim BMW serii 7. Auto cierpi na nietypowy problem – wyświetla błąd wspomagania przy każdym szybszym ruchu kierownicą. Okaże się, że usterka nie jest związana z samym układem wspomagania, a jej źródła trzeba szukać w... bagażniku. To tam znajduje się niewielki akumulator, który zasila maglownicę. Poza tym do warsztatu przyjedzie Hummer H1. Pojazd cierpi na problemy z odpalaniem, ale w jego przypadku naprawa okaże się prosta i mało kosztowna.
Zajrzymy do warsztatu M&M, w którym Łukasz zacznie dzień od treningu jazdy miniładowarką, którą znajomy mu zostawił na szybki serwis olejowy. Potem zobaczymy, jak radzi sobie za kierownicą offroadowej Micry znanej z poprzedniej serii. Następnie chłopaki zabiorą się za naprawę Mini Coopera, który ma problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Dowiemy się także, dlaczego do wymiany alternatora w starym BMW serii 5 z silnikiem V8 trzeba zdjąć sanki i co robi olej w łapie od alternatora.
W JCD Marcin pokaże projekt, nad którym obecnie pracuje razem z innymi mechanikami – Mercedes klasy G z pakietem od Brabusa za 400 tysięcy złotych. Poza tym zobaczymy, jak wygląda naprawa BMW serii 5 GT, które ma uszkodzony tylny błotnik.