Jeździć, obserwować

sezon 3 odcinek 6

Jeździć, obserwować 3

W EKG Krzysiek zajmie się mocno dymiącym Volkswagenem Passatem z silnikiem Diesla, który nie jest w stanie poruszać się o własnych siłach. Okaże się, że poważnych usterek w tym aucie jest kilka i niezbędne będzie rozebranie silnika na części. Później na przykładzie Audi Q7 dowiemy się więcej o wysokociśnieniowych układach paliwowych.

W JCD Cars&Care zobaczymy na przykładzie Porsche 911 jak zgodnie z technologią łączy się elementy karoserii przy użyciu specjalnego kleju. Następnie Marcin wraz z lakiernikiem Tomkiem zrobi mały eksperyment, który odpowie na pytanie “Dlaczego czasami po lakierowaniu auta są łaciate i ich elementy różnią się odcieniami?”

W M&M Cars chłopaki mają do zrobienia Alpinę F10 z silnikiem Diesla, która cierpi na stuki i luzy w zawieszeniu. Oprócz tego Łukasz zabierze się za diagnozę BMW serii 5, które przestało odpalać. Okaże się, że zatarła się główna pompa paliwa, a drobinki metalu dostały się do układu. Całość jest do rozebrania i wyczyszczenia - łącznie z bakiem.

Szczegóły i oznaczenia
W EKG Krzysiek zajmie się mocno dymiącym Volkswagenem Passatem z silnikiem Diesla, który nie jest w stanie poruszać się o własnych siłach.
Informacje
Kategoria
Data premiery
2024
Oznaczenia
Kategoria wiekowa
Dodatkowe informacje
W EKG Krzysiek zajmie się mocno dymiącym Volkswagenem Passatem z silnikiem Diesla, który nie jest w stanie poruszać się o własnych siłach. Okaże się, że poważnych usterek w tym aucie jest kilka i niezbędne będzie rozebranie silnika na części. Później na przykładzie Audi Q7 dowiemy się więcej o wysokociśnieniowych układach paliwowych. W JCD Cars&Care zobaczymy na przykładzie Porsche 911 jak zgodnie z technologią łączy się elementy karoserii przy użyciu specjalnego kleju. Następnie Marcin wraz z lakiernikiem Tomkiem zrobi mały eksperyment, który odpowie na pytanie “Dlaczego czasami po lakierowaniu auta są łaciate i ich elementy różnią się odcieniami?” W M&M Cars chłopaki mają do zrobienia Alpinę F10 z silnikiem Diesla, która cierpi na stuki i luzy w zawieszeniu. Oprócz tego Łukasz zabierze się za diagnozę BMW serii 5, które przestało odpalać. Okaże się, że zatarła się główna pompa paliwa, a drobinki metalu dostały się do układu. Całość jest do rozebrania i wyczyszczenia - łącznie z bakiem.
adsbygoogle prebid adocean ado