W Hillford Garage chłopaki zabiorą się za rozbiórkę rajdowej legendy – Forda Escorta Coswortha. Auto wymaga kompleksowej renowacji, ale najpierw trzeba wszystko z głową posegregować i obfotografować. W międzyczasie do warsztatu wróci wypiaskowana karoseria Mercedesa 260 z lat 30., a Darek na przykładzie Mustanga z 1969 r. pokaże, jak wygląda lakierowanie pasów na aucie.
W EKG Krzysiek zajmie się Audi RS6, w którym szwankuje rozrząd i jedno z łożysk. Po szybkiej diagnozie zabierze się za Mercedesa E klasę w wersji Cabrio, który cierpi na brak mocy – problemem okażą się nieotwierające się klapy kolektora ssącego. Na koniec Andrzej (brat Krzyśka) poprosi o pomoc w diagnozie Bentleya GT3-R.
W M&M Cars chłopaki zajmą się BMW serii 5, w którym od dłuższego czasu hałasuje napęd. Okaże się, że winowajcą usterki jest flansza od strony dyferencjału – Łukasz już nie raz miał z tym problemem styczność, więc wie, jak sobie z nim poradzić. Później zabierze się za Opla Corsę – tam z kolei szwankuje stukający przegub. Następnie Łukasz zastanowi się, jak wziąć udział w rajdzie terenowym nie posiadając terenówki.