Odwiedzimy podwarszawski warsztat JCD Cars&Care, w którym pracownicy zaprezentują, jak wygląda czyszczenie suchym lodem podwozia Porsche 911 991. Następnie niemieckie auto zostanie zabezpieczone specjalnym, przezroczystym woskiem, który widać jedynie pod lampą UV.
Zajrzymy do M&M Cars, w którym odbywa się nierówna walka z zimą. Tego dnia na warsztat wjedzie BMW X5 2.0D z, jak się okaże, kompletnie zmielonym silnikiem. Oprócz tego fachowcy przyjrzą się BMW 750i starszej generacji, które podobno cierpi na drgania kierownicy. Łukasz opowie także, jak sprawdzić przed zakupem silnik, który został wyjęty z samochodu.
Sprawdzimy też, co słychać w EKG. Krzysiek zajmie się w nim Audi S3, które cierpi na problem z silnikiem – klient zgłosił, że auto wyświetla check engine. Mechanik wymieni elektrozawory sterujące fazatorami rozrządu i przy okazji pokaże, jak należy to zrobić porpawnie. Później Krzysiek wraz z Kubą pójdą zobaczyć, co na innym stanowisku znaleźli pracownicy zajmujący się układem dolotowym w Audi A8.