Jeździć, obserwować

sezon 3 odcinek 8

Jeździć, obserwować 3

Na warsztat w M&M Cars wjedzie klasyczne BMW E30, w którym cieknie przekładnia kierownicza. Łukasz podejmie się samodzielnej regeneracji i pokaże, jak krok po kroku ją wykonać. Pokażemy też, jak Stasiek zajmie się zapieczoną śrubą od skrzyni biegów w BMW E46, które przyjechało na wymianę sprzęgła.
W EKG Krzysiek zabierze się za Skodę Octavię z silnikiem 1.6 TDI, który nie pracuje tak, jak powinien. Po sprawdzeniu komputerem okaże się, że ciśnienie paliwa jest za niskie. Mechanik po kolei sprawdzi elementy układu paliwowego, a winowajcą problemów będzie zawór pompy wysokiego ciśnienia. Potem Krzysiek zajmie się Porsche Cayenne, w którym skradziono przednie lampy.

W JCD Cars&Care będziemy świadkami końcówki prac blacharskich przy Ferrari 458, które przyjechało na kompleksową naprawę karoserii. Zobaczymy między innymi, jak zaoszczędzić 10 tysięcy złotych dzięki naprawie dwóch uszkodzonych listew progowych. Chłopaki pokażą też nietypowy projekt, którym się zajmują - Fiat Multipla bez limitu kosztów naprawy. Ma wyglądać jak nówka.