W M&M Cars chłopaki zajmą się BMW M550i. Samochód ma kilka problemów – kopci, cierpi na dziwne drgawki, słychać też stuki w zawieszeniu. Podczas jazdy testowej komputer pokaże szereg błędów. Panowie uznają, że źródłem kłopotów są uszczelniacze zaworowe i zaprezentują, w jaki sposób przeprowadzić ich diagnozę.
W EKG Krzysiek zajmie się Volkswagenem T6 z dwulitrowym Dieslem. Auto trafiło do warsztatu, ponieważ jego silnik bierze zdecydowanie więcej oleju, niż powinien. Krzysiek zaprezentuje sposób na diagnozę problemów, która nie wymaga wyjmowania jednostki z samochodu i rozbierania jej na części pierwsze.
U Darka w Hillford Garage dojdzie do pierwszej próby odpalenia sprowadzonego ze Stanów silnika V8, który przeszedł generalny remont. Darek pokaże też własny patent – opowie o tym, jak zamontować elektryczne wspomaganie w klasycznym Fordzie Mustangu. Następnie chłopaki zajmą się pracami przy karoserii ponad stuletniego Mercedesa.