W M&M mechanicy zaczną od ustalenia planu dnia. Zajmą się BMW serii 3 z silnikiem Diesla, które ma problem z turbosprężarką. Później popracują nad przedstawicielem serii 5, które przyjechało na serwis olejowy, ale przy tym jego silnik nie działa jak należy. Chłopaki przetestują też patenty z internetu.
Sprawdzą, jak w praktyce wypada pompowanie oleju do dyferencjału przy pomocy jedynie kompresora oraz czy można ożywić ciekłokrystaliczny ekran w starym BMW, używając iskrownika od zapalniczki.
W warsztacie pod Kolbuszową pojawi się zabytkowy Ford Mustang. Jego właściciel narzeka na słabe hamulce i brak wspomagania. Darek wraz z dwoma pracownikami pokaże, jak wymienić hamulce bębnowe na tarczowe i jak założyć wspomaganie do auta, w którym pierwotnie go nie było.
W EKG chłopaki przyjmą na warsztat ciekawy samochód. Jest to Fisker Karma należący do komisu Orzeł, znanego z programu „Zawodowi Handlarze”. Ktoś niechcący pomylił biegunowość baterii i auto jest kompletnie martwe. Później Krzysiek zacznie prace przy Audi A6 3.0 TFSI, w którym właściciel narzeka na nadmierne spalanie oleju.