Mechanicy z M&M zaczną dzień od porządków, a następnie zabiorą się za BMW serii 5 z trzylitrowym, podwójnie doładowanym Dieslem. Mała sprężarka nie ładuje i nie ma mocy, co może wywołać pożar samochodu. Później panowie pojadą na interwencję nieopodal warsztatu – BMW F10 doznało awarii podczas jazdy.
W EKG Krzysiek wróci do warsztatu po przejechaniu tysiąca kilometrów Audi S6, które trafiło w jego ręce na kompleksowy remont silnika. Po sprawdzeniu filtra oleju uzna, że auto może wrócić do właściciela. Później zabierze się za naprawę Ferrari California, które cierpi na brak mocy i przechodzi po mocniejszym dodaniu gazu w tryb serwisowy.
Darek z Hillford Garage zawiezie do tapicera element, bez którego nie można ruszyć dalej z szyciem dachu do Alfy Romeo Giulietta Spider. Przy okazji poduczy się nieco na temat zakładania dachu na stelaż w Mercedesie 450 SL. Po powrocie do warsztatu Darek na przykładzie Hondy S2000 zaprezentuje, jak samodzielnie uszczelnić dach w cabrio.