Decyzją zdrajców, w nocy zamordowano kolejną, lojalną osobę. W programie pozostało 18 uczestników. O tym, kto pożegnał się z grą, uczestnicy nie dowiedzą się na śniadaniu, a dopiero po wykonanej misji. Zadaniem graczy jest odnalezienie porwanych przez prowadzącą dwójki uczestników. Dostaną dwa listy, na których zaznaczone będą adresy miejsc - na tych lokacjach znajdują się kolejne wskazówki. Do wspólnej puli może trafić aż 20 tysięcy złotych. Uczestnicy ponownie otrzymają też szansę wejścia do zbrojowni. Walka o główną nagrodę rozegra się pomiędzy tymi, którzy zostaną do końca. Jeśli w grupie uczestników, czyli potencjalnie zwycięzców będą sami lojalni, to oni podzielą się zebranymi pieniędzmi. Ale jeśli wśród nich, znajdzie się choć jeden zdrajca, to on zgarnie całą pulę. Dlatego przy okrągłym stole lojalni muszą zrobić wszystko, by rozszyfrować zdrajców i większością głosów, wygnać ich z zamku. Kto pożegna się dziś z grą? Pod osłoną nocy zdrajcy wracają na zamek i zaczynają swoją pracę. Będą mogli skazać na wygnanie kolejnego uczestnika. Przeanalizują zachowania poszczególnych graczy, czy ktoś jest dla nich szczególnie niebezpieczny?