Zawody

sezon 3 odcinek 7

Zawody 3

W najnowszym odcinku zajrzymy za kulisy pracy call center. Dowiecie się, co robią konsultanci, kiedy z wami rozmawiają, jak się zachowują, kiedy nie znają odpowiedzi na wasze pytania i dlaczego nocami "wszystkie linie są zajęte". Prócz tego w programie anegdoty o klientach i odpowiedź na pytanie, jak najlepiej rozdrażnić konsultanta. Zdradzimy też, ile rozmów dziennie przeprowadza pracownik call center i jak może się zemścić na szczególnie agresywnych rozmówcach.

Szczegóły i oznaczenia
Pracownice call center
W najnowszym odcinku zajrzymy za kulisy pracy call center.
Informacje
Kategoria
Scenariusz
Reżyseria
Data premiery
2010
Oznaczenia
Kategoria wiekowa
Dodatkowe informacje
W najnowszym odcinku zajrzymy za kulisy pracy call center. Dowiecie się, co robią konsultanci, kiedy z wami rozmawiają, jak się zachowują, kiedy nie znają odpowiedzi na wasze pytania i dlaczego nocami "wszystkie linie są zajęte". Prócz tego w programie anegdoty o klientach i odpowiedź na pytanie, jak najlepiej rozdrażnić konsultanta. Zdradzimy też, ile rozmów dziennie przeprowadza pracownik call center i jak może się zemścić na szczególnie agresywnych rozmówcach.