Na co dzień obserwowani na portalach społecznościowych przez miliony Polaków. Tym razem zmierzą się ze sobą oko w oko na kuchennej arenie. Dowiemy się, jak uczestnicy poradzą sobie
z trudnym dyktandem, kim są pasożyty w sieci, a kto jest fanatycznym wielbicielem marchewek. Kto złapie w sieć pozostałych internetowych potentatów?
W kuchennej odsłonie zaprezentuje się najpopularniejsza blogerka modowa Maffashion. Julia Kuczyńska od 2009 roku zgromadziła liczną rzeszę fanów (blisko pół miliona obserwujących na Facebooku), tym samym zostawiając konkurencję w tyle. Wielokrotnie nagradzana przez magazyny modowe oraz branżowe w kategoriach Blog Roku oraz Człowiek Internetu.
Paulina Mikuła, absolwentka filologii polskiej, na swoim kanale „Mówiąc Inaczej” stara się przekonać Polaków, że język rodzimy wcale nie musi być nudny. Jej filmy ogląda regularnie blisko 65 tysięcy osób, posiada prawie 144 tysięcy subskrybentów. Do tej pory wszystkie odcinki odtworzono kilka milionów razy. Internauci okrzyknęli ją „prof. Miodkiem w spódnicy”. Vlogerka podkreśla, że w kanale mówi o rzeczach poważnych w niepoważny sposób oraz bez dystansu, jaki istnieje między profesorem a uczniem.
Autor kanału „Z Dupy” Maciej Dąbrowski jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych youtuberów. W wulgarnych żartach przedstawia problemy tego świata. Swoje filmy nagrywa w piwnicy. Sam pisze scenariusz, reżyseruje, operuje, występuje, a na końcu montuje. Pracował z gwiazdami show-biznesu, np. z Szymonem Majewskim i wylansował niektóre telewizyjne postaci, np. Bilguuna Ariunbaatara, czyli „Billa”, który znany jest widzom z telewizyjnego programu „Szymon Majewski Show” oraz „U1 Bator TV”. Ma 634 124 subskrypcje i 77 332 393 wyświetlenia.
AdBuster to pseudonim popularnego vlogera Marka Hoffmana, który w swoich filmach konfrontuje reklamy z rzeczywistością. Jego kanał oglądany jest we wszystkich krajach świata (z wyłączeniem Korei Północnej). Filmy AdBustera wyświetlano m.in. w Wietnamie i Czadzie. W swoich filmach testował już proszki do prania, farby do malowania ścian, szczoteczki do zębów, rogaliki nadziewane czekoladą, dezodoranty, płyny do mycia naczyń i wiele innych produktów.
Po czterech pełnych emocji i kulinarnych doznań spotkaniach dowiemy się, kto dostanie „suba” i najwięcej „lajków”. A także kto urzekł swoich konkurentów i zasłuży na nagrodę w postaci 5 tysięcy złotych!