Na krakowskim Prokocimiu Adam i Tomek zajmują się naprawą Hondy Civic. Klientka zgłosiła, że w samochodzie nie działają biegi. Mechanicy stwierdzą, że w Hondzie do wymiany jest sprzęgło, ale naprawa musi odbyć się w warsztacie. Ostatecznie zdecydują się wyłącznie na doraźną naprawę na miejscu, czyli wymianę wysprzęglika.
Mirek i Patryk dostaną wezwanie do Toyoty Corolli. Właściciel samochodu po wyjściu z pracy nie może ruszyć samochodem, bo wyświetla mu się kontrolka akumulatora. Okaże się, że problem dotyczy paska alternatora. Oprócz tego pod maską zauważalny jest wyciek oleju, a mężczyzna spieszy się, by odebrać dziecko z korepetycji.
Łukasz wraz z Pawłem na bulwarach śląskich w Szczecinie będą naprawiać Skodę Octavię. W samochodzie zaświeciła się czerwona kontrolka oleju. Powodem jest prawdopodobnie uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Po wymianie części i jeździe próbnej samochód dalej nie działa tak, jak powinien. Problem okazuje się być o wiele bardziej skomplikowany – do wymiany są także łożysko i przegub.