Mobilni mechanicy

sezon 6 odcinek 15

Mobilni mechanicy 6

Adam i Tomek zmierzą się z naprawą Jeepa Grand Cherokee. Kierowca wjechał w dziurę i samochód nie jest w stanie ruszyć z miejsca. Okaże się, że uszkodzony jest reduktor. Zanim mechanicy zaczną jednak naprawiać samochód, będą musieli wyciągnąć go z dziury.

Mirek wraz z Szymonem będą naprawiać Forda Transita, w którym zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Szybko okaże się, że w samochodzie zapchany jest filtr DPF. Mechanicy muszą szybko naprawić usterkę, bo kierowca spieszy się do klienta, a jazda z zapchanym filtrem może doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika.

Łukasz i Paweł dostaną wezwanie do Citroena Xantii. Kierująca pojazdem zauważyła, że kierownica zaczęła zgrzytać i ciężko chodzić. Kiedy mechanicy dotrą na miejsce, ich uwagę zwróci wyciek płynu pod maską. Okaże się, że przyczyną awarii jest uszkodzona maglownica, czyli najważniejszy element układu kierowniczego. Zatarcie maglownicy mogło spowodować całkowite zablokowanie kierownicy.

Szczegóły i oznaczenia
Adam i Tomek zmierzą się z naprawą Jeepa Grand Cherokee. Kierowca wjechał w dziurę i samochód nie jest w stanie ruszyć z miejsca. Okaże się, że uszkodzony jest reduktor.
Informacje
Kategoria
Data premiery
2023
Języki
Napisy
QPL
Oznaczenia
Kategoria wiekowa
Dostępność
(N) - dostępne napisy w języku polskim.
Dodatkowe informacje
Adam i Tomek zmierzą się z naprawą Jeepa Grand Cherokee. Kierowca wjechał w dziurę i samochód nie jest w stanie ruszyć z miejsca. Okaże się, że uszkodzony jest reduktor. Zanim mechanicy zaczną jednak naprawiać samochód, będą musieli wyciągnąć go z dziury. Mirek wraz z Szymonem będą naprawiać Forda Transita, w którym zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Szybko okaże się, że w samochodzie zapchany jest filtr DPF. Mechanicy muszą szybko naprawić usterkę, bo kierowca spieszy się do klienta, a jazda z zapchanym filtrem może doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. Łukasz i Paweł dostaną wezwanie do Citroena Xantii. Kierująca pojazdem zauważyła, że kierownica zaczęła zgrzytać i ciężko chodzić. Kiedy mechanicy dotrą na miejsce, ich uwagę zwróci wyciek płynu pod maską. Okaże się, że przyczyną awarii jest uszkodzona maglownica, czyli najważniejszy element układu kierowniczego. Zatarcie maglownicy mogło spowodować całkowite zablokowanie kierownicy.
adsbygoogle prebid adocean ado