Na Węgrzech zespół z Zielonej Góry przystąpi do załadunku elementów dźwigu, które na trzech zestawach mają pojechać do Niemiec - zadanie mocno utrudnią problemy techniczne z pierwszą naczepą. Ekipa z Białegostoku spróbuje wyjechać z hangaru z załadowanym zbiornikiem na mleko o pojemności 300 tysięcy litrów - nocne manewry na ciasnym terenie firmy będą wymagać dobrej współpracy kierowcy i pilotów. W Kluczborku rozpocznie się przygotowanie do transportu dwóch długich elementów suwnicy kontenerowej - 33-metrowy i 27-metrowy ładunek ma w komplecie trafić do portu w Lyonie.
Po raz szósty dołączamy do wyspecjalizowanych konwojów przemierzających wielokilometrowe trasy z niestandardowymi ładunkami wielkogabarytowymi - aby przewieźć sprzęty czy pojazdy niemieszczące się na standardowych naczepach z powodu swojej długości, szerokości czy masy potrzeba doskonałej współpracy doświadczonych kierowców, pilotów, logistyków i koordynatorów transportu. Pokażemy z naprawdę bliska, z jakimi wyzwaniami mierzą się oni podczas wykonywania zleceń.