Dzień Dobry TVN

sezon 11

Dzień Dobry TVN

Mówi się „klient nasz pan”, a klienci często tego nadużywają i awanturują się. Jakie zdaniem sprzedawców są najbardziej irytujące zachowania klientów?

Niemowa, obrażony i król przymierzalni

Przemysław Koszmider, sprzedawca w sklepie z ekskluzywną odzieżą, opowiedział z jakimi typami klientów spotyka się najczęściej. – Myślę, że jest pewna grupa ludzi, którzy czują się w sklepach mocni, czują się silni, lubią być obsługiwani, lubią być w centrum zainteresowania i być może mają kasę, a nie mają klasy – powiedziała socjolożka Karolina Oponowicz.

Najlepszy bulion warzywny

Szymon Czerwiński przygotował zupy idealne na jesień. W jego menu znalazły się: dyniowy krem z nutą pomarańczy z prażonymi pestkami dyniowymi i zupy porowe na dwa sposoby.

Kłopotliwa przegroda nosowa

– Nie ma ludzi, którzy mają przegrody nosa proste – powiedział dr n. med. Michał Michalik, otolaryngolog, chirurg głowy i szyi. – Każdy z nas, mając krzywą przegrodę nosa, wcale nie znaczy, że musi być operowany albo, że trzeba coś z tym robić – dodał. Jakie są wskazania do zabiegu? Czy istnieją inne metody leczenia?