Grzesiek zajmie się podłogą w swoim Audi. Pomoże mu w tym fakt, że do Audi B2, które jest bazą jego projektu, pasują niektóre elementy z kupionego na szrocie B3. Mechanik z Ryglic zaprezentuje też, jak ma zamiar przerobić amortyzatory ze wspomnianego dawcy na w pełni regulowane, gwintowane zawieszenie. Rozpocznie też montaż ściany bagażnika i aby udowodnić, że wszystko pasuje jak należy, wstawi do środka tylną kanapę.
Przemek prace w tym odcinku rozpocznie od włożenia silnika do komory Wołgi. Częściowo się uda, ale szybko okaże się, że aby silnik zmieścił się jak należy, konieczne jest dokonanie jeszcze kilku poprawek. Mechanik zajmie się też odkręceniem wszystkich chromowanych elementów ze swojego pojazdu i przygotowaniem ich do odnowienia i opowie o swoich planach podniesienia mocy w jednostce V8, która ma trafić pod maskę Wołgi. W odwiedziny do Przemka wpadnie też znajomy tapicer i obaj panowie porozmawiają na temat planów wykończenia wnętrza budowanego samochodu.