Przemek zajmie się montażem chłodnicy oleju skrzyni biegów, do pojazdu trafi też o wiele bardziej wydajna chłodnica wody. Dragster zyska też kilka kolejnych, niezbędnych elementów - będą to między innymi system podtlenku azotu, pompa paliwa i parę pomniejszych akcesoriów. Następnie mechanik z Warszawy uda się do warsztatu Niutona, gdzie dojdzie do wymiany oleju w skrzyni biegów oraz założenia właściwej przekładni kierowniczej. Będziemy świadkami walki z czasem - okaże się, że silnik mocno hałasuje, a problem leży gdzieś w skrzyni biegów.
Grzegorz zajmie się ostatnimi detalami w swoim projekcie. Razem z Damianem – specem od laminatów i karbonu - pokaże elementy, które znajdą się w jego pojeździe. Mechanik z Ryglic będzie musiał też poradzić sobie z problemem odpowiedniego wystrojenia auta, bo oryginalny sterownik silnika nie radzi sobie z manualną skrzynią biegów.