Maciek po nazwie salonu Studio Design spodziewa się miejsca, które należy do tych aspirujących i wyróżniających się w mieście. Szczególnie, że takie mniemanie mają o sobie i swojej pracy, dwie pracujące w salonie fryzjerki. Niestety już pierwsze chwile w Studio Design pokazują ich błędy w sztuce fryzjerskiej. Wiele do życzenia pozostawia także podejście obu pań do klientów. Zwłaszcza jedna z fryzjerek jest zimna, niemiła i nie nawiązuje odpowiedniego kontaktu z osobami przybywającymi do salonu. Jej zachowanie i postawa mogę jedynie odstraszyć potencjalnych i obecnych klientów… Niestety, czym dalej w las, tym gorzej. Paniom nie tylko brakuje fachu i odpowiedniej postawy. Wyjątkowo ciężko znoszą krytykę. Zachowują się tak, jakby nie była im potrzebna żadna pomoc. Zamiast nauczyć się czegoś nowego i spokojnie przyjąć wszystkie uwagi Maćka, zachowują się lekceważąco.
Wielką lekcją pokory i sprawdzianem ich umiejętności fryzjerskich okaże się wykonanie zadań, przydzielonych przez Maćka. Jedna z pań przez 1,5 godziny będzie się zmagać z męskim cięciem, a druga z cięciem stałej klientki. Niestety obie fryzury będą fatalne i inne, od tych, które obiecały klientom. Czy Maciej będzie w stanie przebić się przez pozę, jaką przyjęły obie panie? Czy pomoże salonowi?