Jeden z uczestników postanowił zrezygnować z programu i zgodnie z regulaminem do gry wraca osoba, która odpadła w przedostatniej konkurencji.
W pierwszej konkurencji uczestników czeka tor przeszkód zrobiony z linek i dzwonków. Tor należy pokonać bez potrącenia ani jednego z nich. Następnie pozostała w grze siedemnastka przypomni sobie czasy, kiedy stało się w kolejce po papier toaletowy. Ich zadaniem będzie ustawienie się jeden za drugim i po kolei rozwijanie papieru toaletowego. Osoba, która trafi na koniec rolki – odchodzi z programu.
Kolejnym wyzwaniem będzie gra w piłkę nożną, ale żeby uniknąć kontuzji jak to w meczach ligowych bywa, uczestnicy będą grać w wielkich, dmuchanych kulach. Drużyna, która strzeli „złotą bramkę” jest bezpieczna, a pozostali dzielą się na pół i znów grają. Następne zadanie polega na doniesieniu w kieliszku piłeczki pingpongowej od startu do mety, ale żeby nie było tak prosto kieliszek należy nieść do góry nogami.
Ostatnią konkurencją będzie rzut zabawkowymi żabami do celu. Na podłodze znajdować się będzie siatka podzielona na tory. Za każde trafienie w swój tor przyznawane są punkty - od jednego do sześciu, a za nietrafienie - odejmowane dwa. Rozegranych zostanie pięć rund, osoba z najmniejszą liczbą punktów - odpada.