99 - Gra o wszystko. VIP

sezon 4 odcinek 2

99 - Gra o wszystko. VIP 4

Pierwszym zadaniem uczestników będzie zjedzenie jak największej ilości marchewek w ciągu pięciu minut, ale jest pewien haczyk - nie będą mogli używać rąk! Muszą używać tylko ust i zębów, aby zdobyć marchewki i zjeść je jak najszybciej. Królik, który zje najmniej marchewek, niestety będzie musiał się pożegnać z programem.

W kolejnej konkurencji pozostało już trzydzieścioro ośmioro zawodników, zatem zostaną podzieleni w pary, a ich zadaniem będzie pokonanie trasy od startu do mety na sankach. Przygotujcie się na prawdziwą komediową jazdę! Po wysiłku czas na odpoczynek, ale tylko dla ciała. Zawodnicy podzielą się na drużyny i będą musieli zgadnąć, co jest ukryte w skrzyni. Na ekranie będą pojawiać się podpowiedzi, słowo po słowie, a ich zadaniem będzie jak najszybciej wpaść na to, co to może być. Kiedy drużyna jest pewna swojej odpowiedzi, jeden z jej członków podbiega do guzika, naciska go i mówi odpowiedź. Jeśli odpowiedź jest poprawna, drużyna zdobywa punkt. Jeśli jednak odpowiedź jest błędna, druga drużyna ma szansę zgadnąć i zdobyć punkt.

Kolejna konkurencja brzmi naprawdę ekscytująco! Zasady są proste, ale wykonanie może być nieco trudne. Przygotujcie się na zawrót głowy i dużo śmiechu! Każdy z uczestników założy na głowę czapkę bejsbolówkę z dwoma małymi kółkami ratunkowymi doczepionymi do daszka. Zadaniem będzie zarzucenie obu kółek ratunkowych na daszek, nie korzystając jednak z rąk. To będzie prawdziwe wyzwanie dla zręczności i równowagi!

Woda i materacyk to idealne połączenie do stworzenia niesamowicie śmiesznej konkurencji! Wyobraźcie sobie, że stajecie na starcie, a na sygnał, skaczecie na materacyki i z impetem zjeżdżacie po mokrym torze. Ale uwaga!

Tutaj nie chodzi tylko o zwykłe ślizganie się po wodzie. Zadaniem jest jednocześnie utrzymać się na materacyku i pokonać jak najdłuższy dystans.

Cudowna poezja! "Tańcowała igła z nitką, igła - pięknie, nitka - brzydko" - naprawdę świetne wprowadzenie do naszej ostatniej konkurencji! Wszystko już jasne – zawodnicy staną się krawcami i krawcowymi! Zadaniem jest jak najszybsze zszycie ze sobą szarf za pomocą igły i nitki. Czas leci, więc trzeba działać szybko i precyzyjnie. Każdy uczestnik otrzyma identyczną szarfę oraz zestaw igieł i nitek. W trakcie konkurencji można używać wszelkich technik krawieckich, od prostych ściegów po bardziej skomplikowane zdobienia.