Starbucks bez cukru

Starbucks Unfiltered

Starbucks to marka jest rozpoznawalna na całym świecie, który posiada już około 30 tysięcy lokali w 75 krajach. Dokument ujawnia całą prawdę stojącą za sukcesem tej marki.

Starbucks bez cukru - opis

Prawie 50 lat temu pewien amerykański przedsiębiorca zrozumiał, jak wysoką cenę są w stanie zapłacić ludzie za obietnicę stania się kimś lepszym niż inni. Najbardziej znany napój bezalkoholowy, jakim jest kawa, w kubku z zieloną syreną, prawie 50 lat temu, został uznany za symbol luksusu. Właściciel marki, Howard Schultz, zbudował imperium, które jest symbolem globalizacji marek, uzależniając przy tym miliony klientów od swoich napojów. Twórcy dokumentu przeprowadzili błyskotliwe dochodzenie, które ujawnia, jak firma zatraciła się w pogoni za coraz to większymi zyskami.

Starbucks bez cukru - gdzie oglądać?

Film jest dostępny online na platformie VOD player.