Dokument HBO bada zagadnienie sławy w dobie social mediów. Twórcy podczas castingu wybierają trójkę młodych ludzi ze stosunkowo niewielką liczbą obserwatorów i zamierzają uczynić z nich sławnych influencerów i gwiazdy internetu.
Dziennikarz Nick Bilton, za pomocą eksperymentu społecznego, podejmuje próbę zgłębienia branży influencerskiej. Wszystko zaczyna się od zorganizowania w Los Angeles castingu, którego celem jest wyłonienie trzech normalnych osób z niewielką liczbą obserwatorów w mediach społecznościowych, aby następnie zrobić z nich gwiazdy internetu. Kupując fałszywych obserwujących i armię botów do wywoływania „reakcji” na swoje aktywności, nowi influencerzy odkrywają zarówno blaski, jak i cienie tego porywającego stylu życia. Swoim dokumentem Bilton próbuje odpowiedzieć na pytania czym jest sława i wpływanie na ludzi w erze mediów cyfrowych. Tym bardziej że na platformach są miliony ludzi z tak dużą liczbą obserwatorów, że zaczynają uchodzić za nowego rodzaju celebrytów. Ale czy oni naprawdę są sławni?
Reżyserem produkcji jest znany dziennikarz Nick Bilton, który po raz pierwszy staje za kamerą.
Film dostępny jest online w serwisie VOD player.