FAQ - najczęściej zadawane pytania

odpowiedź

Masz problem z rejestracją na urządzeniu iPad?

powrót do FAQ

Jeśli chcesz zweryfikować swój numer telefonu rejestrując się na urządzeniu iPad napotkasz na problem braku możliwości wysłania SMS. Niestety, ale nie będzie możliwa rejestracja w Strefie T-Mobile na tym urządzeniu poprzez aplikację Player.
W celu dokończenia rejestracji potrzebujesz aktywnej karty T-Mobile włożonej do urządzenia mogącego odbierać i wysyłać wiadomości SMS. Jeśli masz przy sobie takie urządzenie, otwórz przeglądarkę internetową na iPad lub na komputerze osobistym i wejdź na stronę http://player.pl/t-mobile/, bądź otwórz aplikację Player na swoim smartfonie i wejdź w kafelek “Strefa T-Mobile”.
Wybierz interesującą Ciebie treść i w następnych krokach zweryfikuj swój numer na formularzu rejestracyjnym.

Jeszcze chwilę...

Trwa weryfikacja numeru telefonu
w T-Mobile niezbędnego do
skorzystania z oferty