FAQ - najczęściej zadawane pytania

odpowiedź

Jakie warunki trzeba spełnić, aby korzystać z serwisu?

powrót do FAQ

Z serwisu Player.pl możesz korzystać jedynie na terytorium Polski – Twoje IP musi być rozpoznane jako polskie.

Do sprawnego korzystania z Serwisu Player.pl niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości co najmniej 2 megabitów/sekundę. Jakość odtwarzania materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera, przeszkodą mogą być ustawienia programów antywirusowych, firewali oraz programy typu p2p.

Serwis Player.pl dostępny jest na systemach operacyjnych: MS Windows 7, MAC OS 10.x, MS Windows 8; MS Windows 8.1, Windows 10 oraz ich nowych wersjach. Player.pl dostępny jest na niżej wymienionych przeglądarkach z włączoną obsługą plików „cookies” oraz JavaScript.

Microsoft Internet Explorer 9.0 lub nowszej wersji;

Mozilla Firefox w wersji 17.0.9 lub nowszej wersji;

Opera 15 lub nowszej wersji;

Google Chrome 30 lub nowszej wersji;

Apple Safari 5.1.4 lub nowszej wersji,

oraz z następującymi wtyczkami zainstalowanymi w jednej z powyższych przeglądarek:

MS Silverlight w wersji 5.0 lub jego nowszej wersji;

Adobe Flash Player 10.X lub jego nowszej wersji.

Dla poprawnego korzystania z Usług niezbędne jest również posiadanie następującego oprogramowania:

Windows Media Player w wersji 9 lub nowszej;

Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej.

Z serwisu Player.pl możesz również korzystać poprzez Aplikację Mobilną na urządzeniach przenośnych, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Aplikacja Mobilna dostępna jest na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:

Najnowszą aktualną wersję systemu Android, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym https://www.android.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą], wspierającą wg informacji producenta systemu co najmniej jeden spośród systemów zabezpieczeń treści (DRM) Widevine Classic lub Widevine Modular;

Najnowszą aktualną wersję systemu iOS, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym http://www.apple.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą; c) Windows Phone 7.5 lub jego nowszych wersjach.

 

Dostęp i korzystanie z Serwisu Player.pl jest możliwe na niektórych urządzeniach stacjonarnych wyposażonych w technologię Smart TV

Jeszcze chwilę...

Trwa weryfikacja numeru telefonu
w T-Mobile niezbędnego do
skorzystania z oferty