FAQ - najczęściej zadawane pytania

odpowiedź

Jakie warunki muszę spełnić, aby korzystać z serwisu?

powrót do FAQ

 

 

a. Z serwisu można korzystać jedynie na terytorium Polski (Twoje IP musi być rozpoznawane jako polskie)

b. Dostępne materiały odtwarzać można na komputerach zaopatrzonych w system:

- MS Windows Vista

- MS Windows 7

- MS Windows 8

- MS Windows 10

- Mac OS 10.X

- Mac OS X

w wersji 10.6 lub ich nowszych wersjach, na dowolnym typie komputera oraz poprzez dowolne typy połączeń internetowych, o przepustowości co najmniej 512 kilobitów/s.

Przy wykorzystaniu przeglądarki:

- Microsoft Internet Explorer 8.0 lub nowszej wersji

- Mozilla  Firefox w wersji 17.0.9 lub nowszej wersji

- Opera 15 lub nowszej wersji

- Google Chrome 30 lub nowszej wersji

- Apple Safari 5.1 lub nowszej wersji

c.  Konieczna jest  instalacja następujących pluginów:

- MS Silverlight w wersji 5.0 lub jego nowszej wersji
- Adobe Flash Player 10.X lub jego nowszej wersji

d. Do korzystania z Usługi niezbędne jest również włączenie obsługi:

- plików cookies

- JavaScript w przeglądarce internetowej Użytkownika

e. Player jest dostępny na systemach mobilnych:

- Android 4.4. lub jego nowszych wersjach

- iOS 7 lub jego nowszych wersjach

- Windows Phone 7.5 lub jego nowszych wersjach

- na telewizory Smart TV/STB tam gdzie udostępniana jest aplikacja

Jakość odtwarzania filmu zależy w dużej mierze od właściwości (szybkości) łącza internetowego na komputerze użytkownika oraz indywidualnych ustawień tego komputera. Przeszkodą w odtwarzaniu mogą być ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz programy typu p2p. Na jakość odtwarzania maja również wpływ właściwości sieci, z której korzysta użytkownik.

#FAQ: Chcę wiedzieć więcej

Jeszcze chwilę...

Trwa weryfikacja numeru telefonu
w T-Mobile niezbędnego do
skorzystania z oferty